PPROMOTING BUCOVINA AS A RURAL DESTINATION VIA FACEBOOK. AN EMPIRICAL IDENTIFICATION OF SUPPORTING ONLINE MARKETING INITIATIVES
Abstract
Keywords
References
Abărgăoniței, S., (2010), Oferta agroturistică a Bucovinei, Editura Tipo Moldova, Iași.
Blanca, G.H. (2004), Marketing în turismul rural, Editura Irecson, București.
Boden, F. (2019). Journée d'études sur le programme de développement rural (PDR), https://www.gouvernement.lu/746773/11-pdr?context=971258.
Buckley, R. (2012). Sustainable Tourism: Research and Reality, Annals of Tourism Research, Elsevier, Vol. 39, No. 2, pp.528–546.
Candrea, A.N., Bratucu, G. (2011). Integrated quality management of tourist destinations in protected areas, the case of Piatra Craiului national park. The USV Annals of Economics and Public Administration, 10(3), pp.101-109.
Cândea, M., Bran, F., Cimpoeru, I. (2006). Organizarea, amenajarea şi dezvoltarea durabilă a spaţiului geografic. Editura Universitară, București.
Cismaru L. (2011). Strategii de securitate în marketingul destinaÅ£iei turistice, rezumat teză de doctorat, Universitatea â€Transilvania†din BraÅŸov, Facultatea de ÅtiinÅ£e Economice ÅŸi Administrarea Afacerilor, domeniu Marketing, coordonator Prof. univ. dr. ec. Liliana Duguleană, BraÈ™ov.
Grolleau H. (1987) - Le tourisme rural dans les 12 Etats Membres de la CEE, Bruxells, p 96.
Kozak, M., Baloglu, S. (2011). Managing and Marketing Tourist Destinations: Strategies to Gain a Competitive Edge, Routledge, Taylor&Francis e-Library, New York, NY, 2011.
Lefter, C. (2004). Cercetarea de marketing. Teorie și aplicații, Editura Infomarket, Brașov.
Nedelea, Al. (2010), Politici moderne în marketingul turistic, Editura Tipo Moldova, Iași.
Nistoreanu, P., Ghereș, Marinela (2010), Turism rural, Editura C.H. Beck, București.
RNDR, Turismul rural in contextul Strategiei de turism durabil a ConvenÈ›iei CarpaÈ›ilor, Grup de lucru tematic 3 “Promovarea Turismului Durabil in mediul ruralâ€, AsociaÈ›ia Ecologica Turismverde, ReÈ›eaua NaÈ›ională de Dezvoltare Durabilă, Sinaia, 2015, http://www.rndr.ro/INTRANET/Documentos/Greentourism_GLT3%20Sinaia_2269.pdf.
San MartÃn, H., & Herrero, Ã. (2012). Influence of the user’s psychological factors on the online purchase intention in rural tourism: Integrating innovativeness to the UTAUT framework. Tourism Management, 33(2), pp.341-350.
Stanciu, P. (2015). ValenÅ£e turistice ale etichetei ecologice. Premise deschise către o contextualizare a principiilor turismului durabil în pensiunile din Bucovina, proiectul individual de cercetare postdoctorală, Titlul proiectului: “SOCERT. Societatea cunoaÅŸterii, dinamism prin cercetareâ€, Număr de identificare contract: POSDRU/159/1.5/S/132406, Universitatea “Åtefan cel Mare†din Suceava.
*** (1955). Manifestul Turismului Rural - Organizația caselor rustice din Franța.
*** (2008). Strategia de Dezvoltare a Turismului în Judeţul Suceava, Consiliul Judeţean Suceava.
***, Turismul rural, suport de curs, programul de vecinătate România-Ucraina, 2004-2006, p.7, http://www.crest-center.org/pdf/pachet_instruire_ro.pdf.
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License.